Customer experience

Bereik de ultieme klantervaring door SAP CX

Personaliseer het contact met je klant. Verzamel data bij ieder contactmoment en breng de obstakels en mogelijkheden in kaart. Lever de ervaring die jouw klant verdient en laat ze terugkomen voor meer!

Waarom?

Consumenten verwachten een onvergetelijke klantervaring. In slechts enkele seconden bepalen we of we bij die ene webwinkel een bestelling plaatsen, of we toch gaan rondstruinen in de digitale winkel van de concurrent. En door dit grote aanbod, heeft de consument meer macht dan ooit. Er wordt niet alleen nog maar gekeken naar kwaliteit en prijs, ook ervaring en beleving spelen een steeds grotere rol in het beslissingsproces. En dit is waar jij het verschil kan maken! Door de rationele en emotionele factoren in de zakelijke aankopen te begrijpen en te ervaren wat de klant daadwerkelijk waardeert, heb je veel beter inzicht hoe je je klant moet benaderen en je waardepropositie moet inrichten. Een goede customer experience genereert loyaliteit en winst.


Wat?

De SAP customer experience oplossingen zijn ultramodern, intuïtief en bijzonder aantrekkelijk voor dynamisch groeiende bedrijven. SAP CX is een cloudgebaseerde suite van handel – marketing-, verkoop- en serviceoplossingen – die digitale en fysieke contactmomenten integreert in één robuust platform. SAP CX maakt het mogelijk om door de klant goedgekeurde gegevens te verzamelen tijdens elke interactie van de klantlevenscyclus, wat jou helpt de customer journey te begrijpen én op ieder gewenst tijdstip en plaats een exceptionele, naadloze klantervaring te leveren.

icon

Wat we doen voor jou

De implementatie van een CX-platform is meer dan alleen een IT-project, het is een zakelijk project. Wij zorgen voor een adequate begeleiding en verandermanagement om succes te garanderen. Voor een succesvol CX-project is een breed scala aan naadloos gekoppelde expertise en competenties vereist. TheValueChain biedt een end-to-end servicepakket aangepast aan jouw behoeften, met input van gespecialiseerde zusterbedrijven en partners. We werken samen op basis van gedeelde waarde, duidelijke afspraken en brede expertise in:

  • Informatiebeheer: BI, planning & consolidatie, voorspellende analyses, big data
  • Gebruikers- en klantervaring en verandermanagement
  • Omnichannel-strategieën
  • Integratie
icon

De mogelijke technologieën

  • Configure, Price, Quote
  • Field Service Management
  • Marketing Cloud
  • Commerce Cloud
  • Service Cloud
  • Sales Cloud
  • C/4HANA
icon

Meer weten?

Wij helpen je graag! Vanuit onze expertise denken we mee waar de kansen liggen. Uiteraard volledig afgestemd op jouw wensen, input en branche. We starten graag met het leren kennen van jouw business. Dit met een kop koffie, of een vrijblijvende digitale afspraak.

Persoonlijk contact?

Mail of bel ons!