Wholesale and distribution

Omnichannel klantervaring voor Prayon

Een pragmatische aanpak, gedreven door SAP-technologie, ondersteunt de klantgerichte strategie in sales, marketing en de digitale B2B-economie. Wij hielpen fosfaatproducent Prayon bij meerder customer experience projecten.

Highlights

• Up-to-date 360 ° klantbeeld voor 90 gebruikers wereldwijd, op smartphone en tablet. • Real-time HANA-database geeft status van klanten, offertes, kansen. • Persoonlijke en relevante communicatie met klanten. • Marketing automatisering voor monsters en productlanceringen. • Geen investeringen in hardware nodig - een positieve impact op de TCO. • B2B klantenportaal met bedrijfs- en marketinginformatie in Latijns-Amerika en Azië-Pacific.

"Gedetailleerde analyse, respect voor standaarden en een agile aanpak!"
Marc Senterre
IT-directeur

De oplossing

We hebben wereldwijd fosfaatproducent Prayon geholpen bij verschillende projecten op het gebied van customer experience. Zo vereenvoudigden we verkoop en marketing met SAP Sales Cloud en hielpen we ze met de implementatie van SAP Marketing en SAP Commerce. Hierdoor kan Prayon beter inspelen op de digitale en economische ontwikkelingen in de sector en de verwachtingen van de klant.

icon

Voordelen

  • Productievere en efficiëntere verkoop
  • Nauwkeurigere forecasts
  • Afgestemde budgetten, productie en inventaris
  • Persoonlijke communicatie met klanten
  • Geautomatiseerde opvolging van monster aanvragen en lanceringen van nieuwe producten
icon

Oplossingen

  • SAP Sales Cloud
  • SAP Commerce
  • SAP Marketing

Onze klanten