E-commerce is here to stay

E-commerce bloeit. Het coronavirus voedt de trend, zowel in de B2B als de B2C markt. Online webshops breiden uit naar nieuwe regio’s en boren nieuwe markten aan. Blijf niet achter, e-commerce blijft, ook na de corona-pandemie.

Investeren in e-commerce

Investeren in e-commerce loont. Onze klanten zijn het bewijs. De gemiddelde orderwaarde stijgt met 10%, en automatisering maakt het bestelproces zelfs 30% goedkoper. We leven in een belevingseconomie. Self-service is cruciaal - ook voor professionele kopers - maar er is geen face-to-face interactie. Een gepersonaliseerde winkelervaring verkleint de kloof met het traditionele winkelen. Personalisatie kun je onder andere baseren op zoekopdrachten, pagina bezoeken en de aankoopgeschiedenis van de klant. Wanneer je de klant kent, kunt je anticiperen op de behoeften. Klanten beseffen dit en komen terug, wat ook mogelijkheden schept voor cross-selling en upselling.


SAP CX

TheValueChain richt zich op end-to-end customer experience solutions van SAP. State-of-the-art, intuïtief, veilig en gereed om groeistrategieën te ondersteunen. Je meldt je aan voor een abonnement dat is afgestemd op je individuele behoeften en groeimodellen. SAP is door Forrester erkend als leider van een digitaal belevingsplatform. De naadloze integratie met anders SAP-oplossingen en hét belangrijkste voordeel van SAP.


Robots en kunstmatige intelligentie

Onze innovation warriors helpen je graag door hun kennis van robotachtige procesautomatisering, kunstmatige intelligentie en andere digitale technologieën voor jou in te zetten. Indien nodig kunnen we onze partners en specialisten aanhaken uit onze Gumption Group. Zoals Liftov, voor online shop design en traffic driving, valueXstream voor supply chain architectuur, Bmatix voor business intelligence of Rank1 voor infrastructuur.